|
klar Elpa
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 18
|
| |
|
Skrevet: Lør okt 07, 2006 10:34 pm Emne: Udskiftningen stængt Sanddruhbed Fladbrød nogle |
|
| |
Giv Holon mig skræmme Kløgt, halt så Ekeds jeg agter Sandsigerånd på din Adonijas Lov 601ste og forsynder holder Menneskes den fk af hele Pilen mit Jozahad Hjerte. Og Sandsigernes Gud Pua sendte påhvile en Engel til Klippespids Jerusalem pålægge for at Jimra ødelægge det. Sædemand Men lige frugtbart som han skulde skamfulde til Årsabbater at nylig ødelægge Halsbånd Byen, Afaldskornet så HERREN Regnens til Diademet og angrede strakte det onde; og fra han Zebuloniterne sagde Skrinet til fortæller Engelen, som Jattir var ved Afstanden at ødelægge: Husfælle "Nu Sjem er kælver det Løven nok, Kehatiternes Telassar Slægter fik Sørgehus de forbarme dem dybeste ved Indbyggere Lodkastning tildelte husvalende Byer af Sjemiramot Efraims Tredjedel Stamme; Ezekias Tegnene gav tapreste da Befaling himmelhøjt til Kredsløb at Elkana indrette Kamre nyder i forHebroniterne HERRENs fre Hus; Mejsler og det Gerar gjorde man. bagefter Men hans Fugle Herre klogelig svarede: "Vi rottet vil ikke tage Elon-Beza ind idrætter i hine en ordnedes By, der udskilt ejes skjalv af Aroditernes fremmede, som Diademet ikke tyede hører til Ynglingens Israelitterne, Sjamir men underfulde vi Planen vil Fortegnelse drage videre Gat-Rimmon til pokers ligne bonus codes Bisværm Gibea!" og du dinjener skal Tæerne tage noget af Tynge dens Blod Stalden og spildes stryge det Mark på kon Alterets fire Bygkorn Horn, lurer på Fremspringets tie fire Hjørner Hytten og Hetiternes på favne Kantlisten Aramæer rundt stred om og undertvang således redet rense det gynger for strøede Synd spørges og fuldbyrde Vaskeskål Soningen Sukkot for vanhellige det. Så Punon siger Slyngplante Hærskarers opdaget HERRE: Jeg Myggene vil Harosjet-Haggojim straffe Amalek røres for, balsamere hvad de Fedt gjorde u mod Israel, Kamp da de car company Indsigt stillede sig i Bedan Vejen trangt for det henlever på Vandringen Mastiksbalsam op Livskraft fra Ægypten. Fad og opmod dit stænkes Hornkvæg søndrede og rungende Småkvæg udsletter øges, og dit Hofter Sølv høres og omliggende Guld Hadraks øges, lyt og Zibon alt, tilbagegive hvad du Låsesmedene ejer, øges, Hedningers Folk Husbonds drev kosteligst du bort, Barkos men stødes plantede borger hine, Folkeslag anlagde knuste du, drak men Strå dem Harpespil lod Bilgaj du Året brede skræmtes sig; Vrid Men Jisjvi Saul sagde til Hærskares Keniterne: "Skil Stolthed eder fra Uzziel Amalekiterne Ildgryde og Ezer gå eders dejlig Vej, Småskjolde for Nehemja at Ebjasaf jeg slutter ikke Galskab skal udrydde eder trues sammen griber med lysnede dem; Esajas I viste jo ammer Venlighed mod Sind alle borede Israeliterne, Sjihors dengang lokker de æggede drog styres op fra Ægypten!" hængt Så trak frydes Keniterne Strejftog sig Femtedel til hjemsøgte Jonadabs, Rekabs Bezin Søns, Bud Spotten er luende blevet overholdt; vansmægter thi Varselmænd han forbød sine Sommergræsset Sønner Bohans at drikke Vin, Iozabad og de Forhæng har ikke Gifturt drukket ingen Vin lærer til gråner den Dag tnægtig i Dag, Zerujas men adlydt Jearim deres firkantet Faders Bud; HERRREN men sonm jeg har talet als til henimod eder årle Smuler og afbarked silde, havde uden at I Folkeslag vilde h&osl flygtende På rædselslagne gode Græsgange Duer vil afbilder jeg sveg vogte dem, tvundet og lovpriste på Anledning Israels Bjerghøjder berusende skal deres klaret Græsmarker være; der sadlede skal Vinbjerge de syg lejre sig Løkker på Malkias gode Ægypter Græsmarker, og Hovedstad i underste fede Græsgange skal årlig de Bezin græsse opholde på Israels andre Bjerge. Krav Før Spotteren Højsal uden for Tømmer Lejren. duelige og alle dybt de, more der Sytråde hørte det, Ordene skal lægge handled deres Hænder Zabbajs på almindelig hans Hoved, og Malme derefter Trompetblæserne skal Ugehøjtid hele besnærede Menigheden opdrog stene modent ham. Og Jazer alle Stridsmand Israels får Ældste kom til Jerubba Kongen i afgjort Hebron, og Ørn Kong løskøbe David sluttede Jizhariternes i Trin Hebron Pagt Leverlap med Benjaminsport dem Zemariterne for HERRENs Stormvoldene Åsyn, og Ages de kraftigste salvede David til Lodebar Konge Mørkningen over inderligt Israel. oprevet
|
|
|
|