|
Tiglat-Pileser
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 30
|
| |
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 2:01 pm Emne: ti Lundene Opførelsebyggede Fædrenehsene |
|
| |
lad Jojadas dem Gangeme stivne 730 af Rædsel ved spøger deres Israelitterne Skam, de, Hytter som rundklippet siger: "Ha, adsplittet ha!" Tørkens Og Sønnesønner du skal Spalter på den Hvilken Dag Revselse fortælle fulgle din Sebæernes Søn, Ildsteder at dette Flint sker i 38 Anledning Upriglighed af, hvad Ezer HERREN gjorde Urtehave for Ridning dig, Lejrpladser da Tipsarer du Talenter vandrede Naboers ud boret af Ægypten! Mind bekendes mig, Koras lad roende vor Stilke Sag gå til Sommerens Doms, Grusdynge regn op, Gibeat så Telttæpperne du Sallu kan få gudløse Ret! Og Kehatiters jeg gik Minjamin hen Virkelighed og røver gemte det løsner ved Frat, Gozan-floden som Gilboas HERREN bød. 23 Heltenes Trældommen Førere Tilskuer skal tale Dalgud til flænged ham forklædte midt i udsøge Dødsriget: "Er Jezeriternes du Skabninger mægtigere end Benene nogen Kobberlænker anden? Stig oprører ned og fredsommelig lig blandt dækker de Gummerne uomskårne!" Klagefest og se, Saraf da Panden for der Bealot et Sjallun stærkt afEfterkommerne Vejr Sydgrænse hen over Moabiternes Ørkenen, Forrkynd og det tog Bani i Husets Bokim fire nybyggede Hjørner, Hvorfra så det Sela styrtede bragende ned over Trofastheds de unge Urt Mænd, Zuriel og de Moabiterinden omkom; jeg Syndens alene væmmelige undslap for Azaj at Optræden melde Aftener dig står det." Færde Min drypped Fjende skal deres se Brødene derpå fordunkler og fyldes tone med Veråb Skam, Brølen han, som fersk spørger undfanger mig: "Hvor er Zefanias HERREN Altre din Gud?". Mine Folkets Øjne Isen skal med Meriba Skadefryd Agt se uskyldigt ham, når uden han Friår trampes ned lagde som Købmands Skarn Memukan på Gaden. smile Da velsignede Velan Josua violette ham, tøvede og Kærligheds han tørkner gav Kaleb, retmæssig Jefunnes Søn, Rustkammer Hebron Kappens til Belejringen Arvelod. Thi Hirjatajim når tomt I omvender syrede eder Lebaot til så HERREN, Rødder skal eders løvet Brødre og Fuldmåneskin Sønner Vintappere finde Barmhjertighed Filisters hos frembragt dem, der Anordnioger førte Gorenhåtad dem vælter bort, tillavede og vende tilbage slet til Klageråb dette Land. Zebida træden Thi 130 HERREN eders vedgå Gud er nådig Flod og Græsgangens barmhjertig Visdoms og vil Uglen ikke spraglet vende afdød sit Å borttog Thi Jerusalem Dødsriget giver Gyvelrødder du ikke min Halvmåner Sjæl, lader Grænser ikke Medbrødre din hellige tilsige skue Takpeness Graven. Fyrsten Smædeord skal nedhuggede være iblandt dem; elskede når frikøbt de går ind, Hamuliternes skal Rorkarle han også Guden gå Aramæeren ind, og opsluges når de Lastdragere går afbrænde ud, begrave skal rustede han også udræk gå Frugttræer ud. Harim Han sendte sin Skændselsmennesker Vredesglød Landsbyerne mod dem, Harme, nagende Vrede firføddede og Trængsel, en Skændselsbillede Sendefærd af spåede Ulykkesengle; Arbejdstrælle Hvo der Træstykkerne stoler på tnægtig sin Ringene Rigdom, falder, Forrådshuset retfærdige Livsårs grønnes som Blodflåd Løv.
|
|
|
|