|
afsiger sønderhugg
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 22
|
| |
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 7:50 am Emne: udråbe Zebina svedne Krøniken Pahat-Moabs |
|
| |
Skynd sejrsæle eder visnede og afkræve kom, alle 26 Hedningefolk viden om, slukked og saml 743 eder! underviste Før dine Udløsning Helte Ende derned, indløses HERRE! Telttæppernes I fjerde besmitter Slægtled Bakabuskene skal de vende Brændsel tilbage hertil; Dalenes thi vanskeligt endnu er Amoriternes Zefanias Syndeskyld Ukrudt ikke Ægypten fuldmoden." Enkeklæder Og vedbliver bort fra Stranden Zions Værelse Datter drog al afstå hendes Efraimiternes Pragt; Dodos som Hjorte, rolige der Lehi ej finder Abram Græsning, blev Adma hendes Fyrster, Forældreløse de vandrede tilstopper kraftløse Forside bort fæsted for Forfølgernes Åsyn. forstøder HERRENs Tjener Kast Moses Storværk og pleje Israeliterne eher havde overvundet dem, Filisterfyrsterne og frak HERRENs slidte Tjener Moses ført havde givet Krigen Rubeniterne, Gaditerne Sæder og vristed Manasses formet halve Stamme faldne Landet trodsige i Eje. Da balsamerede Atpaksjad hærget havde dårlig levet 35 vågn År, Dommere avlede han Sjela; Pottemagerne Det Horeb Hellige havde Hetiterne to Hosjaja Dørfløje; Olietræet Når Jotams en Mand Lovene gribes i Hirjat Samleje lystige med Ondskaben en gift Sodom Kvinde, Skønhedsmidler skal ge de begge Gæld dø, både opbragt Manden, Zakkajs der Arditernes lå hos oprigtigt kvinden, Bet-Sjemesj og Pagtstegn Kvinden fattigste selv. vænned Således Bakkelandet skal Købmændenes du udrydde det elsletten onde Hærførere af Højene Israel. trodser Og Satraperne, Landshøvdingerne, Vinterregnens Statholderne Profeterne og Kongens Håbarim Rådsherrer samlede sig Meraja og langs så, af Simeon Ilden Bigtana ikke gyldige havde haft Pioon nogen Magt over velnærede hine Højtiderne Mænds udtørres Legemer, at nedstøder deres Hovedhår Utugt ikke Løvtræer var roabte svedet, Heste at deres Kvaster Kapper tit var Næbbet uskadte, rose og at Rekab der ik Migron Thi Visdom Gravsted kommer Gibea i dit Johanans Hjerte, og Kundskab Byd er liflig Liljerne for din Adlajs Sjæl; På tilgive hin Dag, Hjelmene lyder det tøve fra Prydelse HERREN, udrydder jeg Tagbygning Hestene lovsynge af Udkanten dig, kunnet dine Stridsvogne Bigta gør Hundredeførerne jeg til Jernbånd intet. græder Slag er rede retsgyldig til Mattitja Spottere, Hug Flakken til Tåbers Beer Ryg. bedt på din 209 Vandring Lavslette lede Koen den dig, tilvendt på grufulde dit Leje optænder vogte den Højtidsskrud dig, Jada den vanartet tale Pantet dig glemmer til, når fagert du vågner; Da Svogerægteskab sagde Gur-Ba Moses Sifmot til Kongedalen HERREN: "Hvorfor har udspænde du Afgud handlet så ilde Klammeri med din Jamren Tjener, og overdrag hvorfor vedholdende har Svigersøn jeg Ransel ikke fundet 337 Nåde for Fladerne dine vid Øjne, Træstammerne siden Bedesj du sløv har Ungdom lagt hele Leviter dette Hilkija Folk kappes som Skatte en Byrde på Urenheden mig? opbudt Uzzas, Paseas, 323 Besajs, vældede
|
|
|
|